Cock RingWeb HostingSpell Check

Vevőnyerő reklamációkezelés

Két kivörösödött arcú ember vitatkozott az ügyfélszolgálati pultnál. Mindkettő hevesen gesztikulált. Csak onnan lehetett tudni, melyikük hova tartozik, hogy az egyik a pulton belülről, a másik kívülről verte az asztalt.”

Megkeserítik az ügyfélszolgálatosok életét a reklamáló vevők? Vezetőként fárasztanak már a „hülye ügyfelekről” szóló történetek? Elviszi az időt, az energiát?

Akkor ideje ellesni azokat a titkokat, amiknek a segítségével a kivörösödött arccal reklamáló ügyfélből a céged hűséges vásárlója, sőt, jó hírének keltője válik.

Minden egyes nap időzített bomba az ügyfélszolgálatosoknak, amíg ezt a tréninget nem végezték el. És ez a bomba a céged alatt ketyeg…

A tréningen a résztvevők felismerik, hogy a reklamáló ügyfél mennyire hasznos. Olyan eszköztár birtokába jutnak, amellyel észrevétlenül veszik át az irányítást a reklamációk során. Megtanulják kezelni a nehéz eseteket, és képet kapva a reklamációkezelés és a vállalati minőség összefüggéseiről, a cég marketingstratégiájának fontos szereplőivé válnak.

A tréninget követően garantáltan gördülékenyebben kezelik a reklamációs ügyeket, szervezetüket eredményesebben és megnyerőbben képviselik.

A tréning igazi hatását a vezetés számára tartott Vevőnyerő ügyfélszolgálat megszervezése c. programmal együtt nyeri el. 2007-ben az akkor még gyakori reklamációkkal küzdő B-Angel Kft. elvégezte ezt a programot, és teljesen megszűntek az ügyfélpanaszok!

About the Author

Hozzászólás